Charitativní bazar

26.11.2021

A tohle je vlastně úplně poslední událost, kvůli které jsem se rozhodla znovuvzkřísit tyto stránky. Před měsícem mi přišla zpráva od Vojty Kořínka ze Snap Call, že mi zavolá jeho žena Kateřina.  A zavolala. Že chce udělat charitativní bazárek, že chce podpořit Šimona, že od toho nemám moc čekat, že vůbec neví, jak to dopadne, že to dělá poprvé.....trochu mi to připomnělo rozhovor s Lukášem ze Snap Call, když  před dvěma roky dělali pro Šimona koncert. A také to tak dopadlo. Akce měla obrovský úspěch, Kateřina si myslím skutečně oddychla, když vše skončilo (i když je otázka, jestli to už skončilo :-) ). Na akci makalo hodně mně neznámých lidí a vybrala se obrovská částka 65 750 Kč.  Je to pro mě obrovský závazek využít peníze co nejefektivněji a proto chci i zde uvádět, na co jsou peníze čerpány. Ještě jednou moc děkuji všem, kteří se na této akci podíleli! DÍÍÍÍÍÍÍÍK!     Zdena 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky